tisdag 25 augusti 2009

himmelriket!

Jag älskar mina två små killar över allt annat men visst är det himmelskt skönt när de sover... :) Pust! Det har nu lagt sig ett stilla lugn över huset och jag ska inta soffan och njuta av lugnet. Tyvärr kommer väl min trötthet smygande snart för det tar på krafterna att bli uppkörd redan vid halv 6 på morgonen och dagen sedan rullar på i ett. Igår sov jag i soffan när stefan kom från jobbet så vi får väl se om jag lyckas hålla mig vaken ikväll.

Idag har vi gjort ett besök till biblioteket och lånat böcker olle, hannes och jag på em. Det gillade olle men han hade lite svårt att förstå hur det hängde ihop först. Nu går vi och betalar sa han så han trodde nog att det var en stor bokaffär... Det är ju inte så konstigt kanske. Det är ju inte lätt att förstå att man får komma dit och låna med sig böckerna hem bara. Vi lånade fyra och har nu läst dem allihop ikväll till fotbollen Sverige-Ryssland, som svenskorna vann med 3-0. Bra start!

Inga kommentarer: